Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.
Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.
ANUNT SUPUNERE DEZBATERE PUBLICA DOCUMENTAȚIE PRIVIND DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI VIIȘOARA, JUDETUL BOTOȘANI COMUNA VIIȘOARA, JUDETUL BOTOȘANI in calitate de concedent, anunta supunerea pentru dezbatere publica a documentatiei privind DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI VIIȘOARA, JUDETUL BOTOȘANI. Perioada dezbaterii publice este de 15 zile, adica pana la data de 14.04.2023 inclusiv. Nu se va organiza o sedinta publica de dezbatere, toate sugestiile/cererile/indicatiile/reclamatiile vor putea fi transmise in scris prin una din urmatoarele cai: - Email la adresa: primariaviisoara_bt@yahoo.com - Telefon: 0231549910 - La registratura Primariei, de luni pana joi, intre orele 9:00-15:00, sau prin corespondenta postala la adresa: PRIMARIA COMUNEI VIIȘOARA, JUDETUL BOTOȘANI La finalizarea perioadei de dezbateri toate comunicarile primite vor fi centralizate, analizate si implementate (daca va fi cazul). Documentatia in forma finala va fi supusa aprobarii Consiliului Local VIIȘOARA, atribuirea contractului de delegare a gestiunii se va face prin procedura simplificata, in baza L100/2016, prin SEAP.